Najczęściej cytowane media II 2013
2013-03-25 12:45
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media I 2013
Media ekonomiczne
Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Media regionalne
W lutym po raz kolejny bezkonkurencyjnym pod względem liczby cytowań medium regionalnym był Dziennik Polski. Na gazetę powoływano się najczęściej w kontekście spraw społecznych. Kolejne miejsca zajęły Radio Kraków oraz Radio Gdańsk i Polska Głos Wielkopolski.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
Tematyka
Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na odległym drugim miejscu znalazły się powołania dotyczące sportu, na trzecim kwestie ekonomiczne.
fot. mat. prasowe
Tematyka przekazów, w których powoływano się na doniesienia innych mediów
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 4 693 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 28 lutego 2013 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w pasie, radio bądź w telewizji.
1 2
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)