PSPR w Internecie
2003-02-12 09:39
W pierwszych dniach lutego 2003 roku Polskie Stowarzyszenie Public Relations uruchomiło swój nowy serwis internetowy, którego celem oprócz dostarczania informacji o działaniach stowarzyszenia, jest integracja członków oraz edukacja public relations.
Przeczytaj także: Internetowy Public Relations dla MŚP
Dostępna pod adresem witryna została skonstruowana w zgodzie z zasadami e-PR, które traktują witrynę organizacji jako medium i narzędzie komunikacji. Serwis został tak zaprojektowany, aby komunikować i integrować społeczność członków stowarzyszenia. Członkowie zyskali dostęp do grupy dyskusyjnej - narzędzia komunikacji wewnętrznej, które umożliwi im lepszy przepływ informacji wewnątrz stowarzyszenia, usprawni pracę nad realizowanymi projektami oraz ułatwi bieżące komentowanie wydarzeń w branży public relations. Witryna została również wyposażona w profesjonalne biuro prasowe.Istotą nowego serwisu PSPR jest jego walor edukacyjny. W serwisie znalazła się sekcja "Bank Widzy" zawierająca artykuły dotyczące public relations autorstwa członków stowarzyszenia. Dzięki sprzężeniu tej sekcji z serwisem , który stowarzyszenie wspiera merytorycznie, wszystkie artykuły będą równolegle dostępne w obu serwisach. Sekcja "Bank Wiedzy" będzie redagowana i zarządzana przez członków dzięki przyjaznym narzędziom administracyjnym.
Struktura informacyjna serwisu obejmuje również informacje na temat historii, misji i władz stowarzyszenia. Na stronach www.pspr.org.pl znalazły się sekcje "Przewodnik członkowski" i "Szukam partnera". Nowa witryna ma służyć również lepszemu poznaniu się członków Stowarzyszenia, umożliwieniu im prezentacji własnych osiągnięć i doświadczeń, korzystania z wiedzy innych, doświadczonych PR-owców, a także nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych.
Serwis powstał dzięki agencji interaktywnej NG Interactive, która nieodpłatnie wykonała projekt, oprogramowanie oraz wdrożenie biura prasowego. Biuro prasowe zostało udostępnione przez firmę netPR.pl, specjalizującą się w rozwoju aplikacji biur prasowych oraz rozwoju narzędzi internetowych dla public relations.
Przeczytaj także:
Zagraniczny link building w strategii SEO. Dlaczego aż tak ważny?
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl