eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaNajczęściej cytowane media III 2013

Najczęściej cytowane media III 2013

2013-04-29 13:34

Najczęściej cytowane media III 2013

Stacja TVN24 cytowana najczęściej © Ambrophoto - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (11)

Niefortunna wypowiedź Lecha Wałęsy na temat osób homoseksualnych, roszady po lewej stronie sceny politycznej, plany powrotu Aleksandra Kwaśniewskiego – polityka w marcu znów interesowała media najbardziej. Na drugim miejscu najczęściej poruszanych tematów wyrósł jednak polityce poważny konkurent - sprawy Kościoła, które wywindowały tygodnik Wprost na trzecie miejsce najczęściej cytowanych mediów - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Czołówka zestawienia bez zmian - rywalizacja Rzeczpospolitej z Gazetą Wyborczą zakończyła się zwycięstwem dziennika Grzegorza Hajdarowicza.

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media II 2013

Prasa

Media najczęściej cytowały w marcu Rzeczpospolitą. Na drugim miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza, na trzecim tygodnik Wprost.

Informacje opublikowane w Rzeczpospolitej cieszyły się dużym zainteresowaniem innych mediów, przede wszystkim wtedy, gdy dotyczyły ekonomii i finansów, następnie prawa i ustawodawstwa oraz polityki.

Drugie miejsce Gazeta Wyborcza zawdzięcza publikacjom na temat polityki oraz wejścia Polski do strefy euro.

Wiodącym tematem powołań na publikacje tygodnika Wprost były sprawy Kościoła. Sensację wywołał artykuł na temat abp. Sławoja Leszka Głodzia.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe

Informacje opublikowane w Rzeczpospolitej cieszyły się dużym zainteresowaniem innych mediów, przede wszystkim wtedy, gdy dotyczyły ekonomii i finansów, następnie prawa i ustawodawstwa oraz polityki.


Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników czołówkę stanowią: Wprost, Newsweek i Polityka. Z kolei miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki

Wiodącym tematem powołań na publikacje tygodnika Wprost były sprawy Kościoła. Sensację wywołał artykuł na temat abp. Sławoja Leszka Głodzia.


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze miesięczniki

Miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes.


Telewizja

Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugiej pozycji znalazły się cytowania TVN, na trzeciej TVP2. Stacja TVN24 najczęściej cytowana była w kontekście zdarzeń politycznych, choć sporo materiałów przy których powoływano się na tę stację dotyczyło polskiej wyprawy na Broad Peak. Drugie miejsce telewizji TVN zapewniła afera mięsna – sprawa nieświeżego mięsa, które z zakładów Viola trafiało do wojska. TVP2 cytowana była głównie w kontekście sztuki, kultury i życia celebrytów.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne

Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugiej pozycji znalazły się cytowania TVN, na trzeciej TVP2.


Radio

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia RMF FM, na drugim miejscu znalazły się ex aequo Radio ZET i TOK FM – wszystkie te rozgłośnie cytowane były w związku z wydarzeniami politycznymi.

 

1 2

następna

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: