Serwery IBM dla Open Source
2005-06-21 11:47
Pod żartobliwym hasłem "Więcej serwera w serwerze" przebiegać będzie nowa kampania marketingowa IBM Polska i partnerów handlowych IBM. Jej celem jest promowanie rozwiązań IBM wspierających ruch Open Source.
Przeczytaj także: Intel Itanium 2 w Merlin.pl
IBM Polska doceniając rosnące znaczenie ruchu Open Source, również dla biznesu, rozpoczyna promowanie serwerów linii OpenPower, przystosowanych do pracy pod kontrolą systemu operacyjnego Linux (wersje Red Hat i Novell Suse), a przeznaczonych dla użytkowników biznesowych, chcących konsolidować systemy obliczeniowe.W ramach tej kampanii TechData Polska, dystrybutor zaawansowanych rozwiązań IBM, przygotował dla swoich resellerów program lojalnościowy pod nazwą Club1024. – „Chcemy w ten sposób zwiększyć zainteresowanie systemami IBM OpenPower, bo spełniają one wymagania współczesnych klientów oferując wydajność, bezpieczeństwo, wysoką dostępność i moc obliczeniową po korzystnej cenie.” – powiedziała Iwona Dębowy, Business Unit Manager IBM Advanced TechData Polska.
- „Serwery IBM z linii OpenPower, oferowane klientom m.in. przez członków Clubu 1024, są tańsze i tym samym dostępne również dla małych i średnich firm. Oferują jednak wiele opcji, które można znaleźć w systemach z wyższej półki, takie jak np. wirtualizacja, oparta na technologiach stosowanych w serwerach mainframe, czy mikropartycjonowanie” – dodaje Piotr Pająk, IBM Polska eServers pSeries Product Manager.
Prowadzenie kampanii powierzono agencji SARTO Public Relations z Wrocławia. Pierwszym jej elementem jest uruchomienie dwóch serwisów internetowych oraz . Twórcą koncepcji graficznej jest wrocławskie studio sledINmay. Wcześniej SARTO PR przygotowała i prowadzi dla IBM Polska i jej Business Partnerów kampanię. „iSeries. moc wspólnych rozwiązań”.
Przeczytaj także:
IBM dołącza do społeczności open source
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl