SARE bada pocztę po raz drugi
2005-07-07 12:13
Przeczytaj także: Opłaty za wysłanie e-maila
- O ile badania dotyczące wykorzystania internetu są ogólnodostępne, o tyle brakuje tych opisujących sposoby korzystania z poczty elektronicznej. Nasza zeszłoroczna inicjatywa była pierwszym krokiem do określenia zjawisk zachodzących w tym sektorze, a kontynuacja projektu pozwoli nam na obserwowanie zmian – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.Ankieta składa się z dwudziestu pytań dotyczących poczty e-mail, newsletterów i spamu. Badania mają na celu określenie preferencji dotyczących korzystania z poczty elektronicznej oraz poznanie oczekiwań i potrzeb użytkowników poczty e-mail. Formularz badawczy nawiązuje do zeszłorocznego, a część pytań pokrywa się z ankietą sprzed roku, co pozwoli śledzić zmiany, jakie zaszły w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wnioski z badania zostaną udostępnione jego uczestnikom oraz mediom.
![E-mail marketing w Polsce 2015 [© Marco2811 - Fotolia.com] E-mail marketing w Polsce 2015](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/e-mail/E-mail-marketing-w-Polsce-2015-165909-150x100crop.jpg)
oprac. : Grzegorz Gacki / eGospodarka.pl