Najczęściej cytowane media VII 2013
2013-08-30 11:19
Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VI 2013
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym w lipcu portalem internetowym były sportowefakty.pl, za nimi zaś uplasowały się portale onet.pl, wpolityce.pl i gazeta.pl. Portal sportowefakty.pl cytowany był między innymi w kontekście stanu zdrowia Roberta Kubicy.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe
Najczęściej cytowanym w lipcu portalem internetowym były sportowefakty.pl, za nimi zaś uplasowały się portale onet.pl, wpolityce.pl i gazeta.pl.
Media ekonomiczne
Puls Biznesu, Forbes i Parkiet to czołówka najczęściej cytowanych mediów o profilu ekonomia/rynek/finanse.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe
Puls Biznesu, Forbes i Parkiet to czołówka najczęściej cytowanych mediów o profilu ekonomia/rynek/finanse.
Media regionalne
W lipcu najczęściej cytowanym medium regionalnym był Polska Dziennik Zachodni, co zawdzięcza informacjom na temat kradzieży podczas pielgrzymek na Jasną Górę oraz możliwości obniżenia odpraw przez kopalnie KW. Tuż za Dziennikiem Zachodnim uplasował się Dziennik Polski.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media regionalne
W lipcu najczęściej cytowanym medium regionalnym był Polska Dziennik Zachodni, co zawdzięcza informacjom na temat kradzieży podczas pielgrzymek na Jasną Górę oraz możliwości obniżenia odpraw przez kopalnie KW. Tuż za Dziennikiem Zachodnim uplasował się Dziennik Polski.
Tematyka
Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania na ekonomię, rynek i finanse a na trzecim na sport.
fot. mat. prasowe
Tematyka przekazów, w których powoływano się na doniesienia innych mediów
Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania na ekonomię, rynek i finanse a na trzecim na sport.
fot. mat. prasowe
Najbardziej opiniotwórcze media
Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Dziennik Gazeta Prawna to czołówka mediów, na informacje których powoływano się najczęściej w lipcu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 4 417 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 lipca 2013 r. Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).
![Monitoring mediów: cytowania I 2019 [© BillionPhotos.com - Fotolia.com] Monitoring mediów: cytowania I 2019](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/media/Monitoring-mediow-cytowania-I-2019-215494-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)