eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach III kw. 2013TOP 10 reklamodawców a popularność w konwersacjach internetowych

Sieci handlowe w mediach III kw. 2013

2013-10-14 12:50

We wrześniu sieci handlowe podniosły wydatki na reklamę. Konkurencję zdeklasował Lidl, wydając w III kwartale ponad 75 mln zł. Co ciekawe konsumenci nie szukają w sklepach jedynie atrakcyjnych cenowo produktów spożywczych ale także… miłości. W tym rankingu wygrywa Biedronka. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

TOP 10 reklamodawców a popularność w konwersacjach internetowych Podobnie jak w poprzednim badanym okresie - najwięcej na reklamę wydał Lidl, a najpopularniejsza w sieci jest Biedronka.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: