eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozySektor budowlany stawia na jakość usługSektor budowlany stawia na jakość usług

Sektor budowlany stawia na jakość usług

2013-11-25 11:47

Wyniki badania Corporate Values Index 2013 wskazują, że satysfakcja klienta, jakość oraz innowacyjność to niezmiennie trzy najważniejsze wartości korporacyjne dla firm sektora budownictwo/transport/nieruchomości na świecie. W Polsce te same wartości występują w zmienionej kolejności. Są to odpowiednio: jakość, satysfakcja klienta ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. lily - Fotolia.com

Sektor budowlany stawia na jakość usług Wyniki badania Corporate Values Index 2013 wskazują, że satysfakcja klienta, jakość oraz innowacyjność to niezmiennie trzy najważniejsze wartości korporacyjne dla firm sektora budownictwo/transport/nieruchomości na świecie.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: