Browary a wydatki na reklamę piwa
2013-11-28 11:43
Polska znajduje się wśród 5 największych rynków spożycia piwa w Europie. Producenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o ponad 20% z roku na rok. Tymczasem spożycie „złotego trunku” nieco spada - o 2% - ale i tak na każdego Polaka przypadają 94 litry piwa rocznie – ujawnia najnowsza analiza domu mediowego Equinox Polska. Przejdź do artykułu ›
![Browary a wydatki na reklamę piwa Browary a wydatki na reklamę piwa](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama/Browary-a-wydatki-na-reklame-piwa-naNce6.jpg)
fot. mat. prasowe
Kto skorzystał najwięcej na rosnącej inwestycji w reklamę? Najchętniej wykorzystywanym medium do komunikacji z konsumentem jest telewizja z udziałem na poziomie 85% - w tym roku w reklamę TV browary zainwestowały o prawie 100 mln zł więcej niż rok wcześniej.