eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaFanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?Liczba fanów i jej zmiana w pierwszym półroczu 2013 roku

Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

2013-11-29 12:57

Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy raport przygotowany przez Sotrender i Mindshare ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Liczba fanów i jej zmiana w pierwszym półroczu 2013 roku W pierwszym półroczu 2013 r. ponad 2 mln nowych fanów odnotowała kategoria Napoje, a największą – dynamikę wzrostu – IT / Elektronika.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: