eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyWydatki reklamowe w odwrocieWydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji

Wydatki reklamowe w odwrocie

2013-12-04 12:04

Ile instytucja finansowa musi wydać pieniędzy na reklamę, by odnieść zamierzony rezultat ? Pyta w grudniowym wydaniu „Gazety Bankowej” Agnieszka Kalbarczyk - ekspert ds. badań Instytutu Monitorowania Mediów. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji W badaniach banków w II i III kwartale 2013 roku, pierwsze miejsce na podium zajmuje ING Bank Śląski z wydatkami na poziomie 50,8 mln zł

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: