eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaInwestycjeCentra handlowe: jak nie stracić klientów przy rozbudowie?Czy twoim zdaniem rozbudowa/przebudowa centrum handlowego przyniosła korzyści?

Centra handlowe: jak nie stracić klientów przy rozbudowie?

2014-01-08 09:43

Rozbudowa centrum handlowego to okres próby dla zarządców i utrudnień dla klientów. Niejednokrotnie jest sposobem przetrwania na mocno konkurencyjnym rynku, szansą na pozyskanie większej liczby najemców i rozwijanie oferty. Czy konsumenci doceniają wysiłki właścicieli centrów w tym zakresie? Badania przeprowadzone dla On Board PR Ecco ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Czy twoim zdaniem rozbudowa/przebudowa centrum handlowego przyniosła korzyści? Klienci doceniają starania właścicieli centrów handlowych. Zdecydowana większość respondentów (80%) uważa, że rozbudowa/przebudowa obiektów w ich okolicy przyniosła widoczne korzyści. Odmiennego zdania jest zaledwie 8% badanych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: