eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013Wydatki reklamowe poszczególnych marek 2012-2013 (PLN)

Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013

2014-03-23 00:55

Sektor farmaceutyczny nie skąpi na reklamę - w minionym roku budżety reklamowe podskoczyły do poziomu 3,7 miliarda złotych, co oznacza 20-procentowy wzrost względem roku 2012. Liderem rynku pozostaje Aflofarm, który wydał aż 859 milionów złotych czyli 8 procent wydatków całej branży. Takie wnioski płyną z najnowsze analizy ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe poszczególnych marek 2012-2013 (PLN) Pierwsze miejsca należą do USP Zdrowia. Prawie 90 mln zł zostało alokowane w 2013 roku na wsparcie marki Ibuprom (+19% wzrostu), 86 mln zł na markę APAP (+33%).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: