Jakość obsługi to nie wszystko
2014-04-04 12:45
Okazuje się, że jakość obsługi oraz przebiegający bez zakłóceń proces reklamacji to nie wszystko. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na inne sprawy, w tym na gesty wychodzące poza ramy standardowych procedur. Nowoczesna marka musi mieć ludzkie oblicze - wynika z badania „Customer Experience” przeprowadzonego przez ARC Rynek i ... Przejdź do artykułu ›
![Jakość obsługi to nie wszystko Jakość obsługi to nie wszystko](https://s3.egospodarka.pl/grafika/obsluga-klienta/Jakosc-obslugi-to-nie-wszystko-tGQZpX.jpg)
fot. mat. prasowe
Najczęściej wskazywane obszary, w jakich klienci mieli pozytywne doświadczenia z marką Klienci oczekują, że będą obsłużeni miło, przyjemnie, profesjonalnie i fachowo, zaś ich reklamacja przebiegnie szybko, sprawnie i na ich korzyść.