eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyTelekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013Media mix operatorów telekomunikacyjnych 2011 – 2013 (PLN)

Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013

2014-04-11 10:38

Globalne firmy telekomunikacyjne tną wydatki na reklamę. Okazuje się, że nie inaczej dzieje się w przypadku głównych polskich operatorów - T-Mobile, Polkomtel i Orange ograniczają budżety reklamowe. Wyjątkiem okazuje się Play, który zatrudnił plejadę polskich celebrytów, licząc na pozyskanie klientów z konkurencji - czytamy w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013

fot. mat. prasowe

Media mix operatorów telekomunikacyjnych 2011 – 2013 (PLN) Niezmiennie od lat kluczowym medium komunikacji reklamowej telekomów pozostaje telewizja.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: