Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
2014-04-11 10:38
Globalne firmy telekomunikacyjne tną wydatki na reklamę. Okazuje się, że nie inaczej dzieje się w przypadku głównych polskich operatorów - T-Mobile, Polkomtel i Orange ograniczają budżety reklamowe. Wyjątkiem okazuje się Play, który zatrudnił plejadę polskich celebrytów, licząc na pozyskanie klientów z konkurencji - czytamy w ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wydatki operatorów telekomunikacyjnych 2011 – 2013 (PLN) W 2013r. największym pod względem przychodów był Orange Polska (12,92 mld zł, spadek o 8,6 proc., w tym z telefonii komórkowej o 10,6 proc., do 6,11mld zł), Polkomtel miał 6,68 mld zł (spadek o 6 proc.), T-Mobile zaś 6,65 mld zł (spadek o 5,3 proc.).