eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach I kw. 2014Wydatki reklamowe dyskontów w I kw. 2014

Sieci handlowe w mediach I kw. 2014

2014-05-12 13:10

Lidl i Biedronka to w pierwszym kwartale bieżącego roku czołówka najbardziej medialnych sieci handlowych - podaje raport sporządzony przez Instytut Monitorowania Mediów. Również te marki wydały na reklamę najwięcej, przy czym trzeba zwrócić uwagę, że Lidl wydał na promocję niemal dwa razy więcej niż drugi z liderów. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe dyskontów w I kw. 2014 Wśród zbadanych przez IMM dyskontów w czołowej dziesiątce oprócz Lidla i Biedronki znalazły się również Kaufland i Netto.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: