Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
2014-06-12 12:37
AT&T, Verizon i China Mobile no najcenniejsze marki świata z branży telekomunikacyjnej - wynika z dziewiątego dorocznego rankingu BrandZ Top 100 opracowanego w oparciu o badania przeprowadzone przez Millward Brown Optimor. W czołowej "10" znalazły się również Vodafone, Deutsche Telekom, Movistar oraz Orange. Przejdź do artykułu ›
![Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja](https://s3.egospodarka.pl/grafika/najlepsza-marka/Najcenniejsze-marki-swiata-2014-telekomunikacja-gte3rY.jpg)
fot. mat. prasowe
Najcenniejsze telekomunikacyjne marki świata w rankingu BrandZ Top 10 w 2014 r. Dwie najwyższe pozycje zajmują AT&T i Verizon (odpowiednio 77,9 i 63,5 mld USD), co świadczy o powrocie optymizmu konsumenckiego w USA oraz – w przypadku marki Verizon, która odnotowała wzrost o 20% rok do roku – o większym optymizmie co do przyszłości tej marki po wyklarowaniu się sytuacji właścicielskiej.