Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
2014-07-24 13:09
Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i wyniosły łącznie 272 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji do monitorowania kampanii i wydatków reklamowych w ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
TOP 10 reklamodawców handlowych w podziale na miesiące Tendencja „wypoczynkowa” w media planach była widoczna zwłaszcza w czasie majówki. W tygodniu 28.04 - 04.05.2014, czyli w okresie długiego weekendu, sieci handlowe z TOP10 przeznaczyły na promocję w mediach ponad 22 mln zł, a najpopularniejsze reklamy nawiązywały właśnie do weekendu i grillowania.