eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.Struktura wydatków reklamowych w podziale na grupy produktowe

Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.

2014-09-26 10:54

W I połowie bieżącego roku firmy z branży AGD nie szczędziły pieniędzy na reklamę - z analizy Equinox Polska wynika, że w badanym okresie wydatki na ten cel wzrosły aż o 30 procent. Najczęściej reklamowanym sprzętem są niezmiennie pralki, ale trzeba przyznać, że akurat w ich przypadku budżety reklamowe uległy dość dużemu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Struktura wydatków reklamowych w podziale na grupy produktowe Najchętniej reklamowanymi produktami AGD są nadal pralki, chociaż trzeba przyznać, że wydatki na ich reklamę znacznie spadły.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: