eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyTajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nieCzy rozpoznanie Tajemniczego Klienta wpłynęło na poziom jego obsługi?

Tajemniczy jak tajemniczy klient? Raczej nie

2014-10-20 14:45

Nieodgadniony jak tajemniczy klient? Raczej nie - aż 2/3 respondentów najnowszego badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia przyznaje, że nie miało większych trudności z rozszyfrowaniem audytora Mystery Shopping. 55 procent deklaruje, że rozpoznanie tajemniczego klienta miało wpływ na jakość obsługi, a to z kolei może ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Czy rozpoznanie Tajemniczego Klienta wpłynęło na poziom jego obsługi? 45 procent ankietowanych deklaruje, że rozpoznanie tajemniczego klienta nie wpłynęło na poziom obsługi.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: