eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł

2014-12-27 00:40

W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Arpad Nagy-Bagoly - Fotolia.com

Reklamy w TV stanowiły 80% wydatków W ciągu 11 miesięcy mijającego roku, największe wydatki reklamowe w branży dziecięcej w mediach tradycyjnych związane były z emisją spotów na szklanym ekranie. Kwota przeznaczona na ten cel to ponad 144 mln zł.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: