eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolscy konsumenci cenią promocjeSposób reakcji na działania promocyjne, 2012 versus 2014

Polscy konsumenci cenią promocje

2015-01-16 10:32

Rzesza Polaków, którzy deklarują, że zawsze chętnie korzystają z promocji jest obecnie mniejsza niż przed dwoma laty. Nie oznacza to jednak, że odwracamy się od działań promocyjnych. Wręcz przeciwnie - ciągle z nich korzystamy, ale cechuje nas bardziej świadome podejście. Formą promocji, którą polscy konsumenci cenią najbardziej ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Polscy konsumenci cenią promocje

fot. mat. prasowe

Sposób reakcji na działania promocyjne, 2012 versus 2014 Grono osób deklarujących, że zawsze chętnie korzysta z promocji jest mniejsze niż w 2012 roku.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: