eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyE-commerce: jak e-sklepy pozyskują zaufanie klientów?Najczęściej wykorzystywaną przez sprzedawców oznaką zaufania są opinie klientów

E-commerce: jak e-sklepy pozyskują zaufanie klientów?

2015-03-01 00:45

Zakupy internetowe zyskują na popularności, jednak spora rzesza konsumentów obawia się trafienia na nieuczciwego sprzedawcę. E-sklepy wychodzą temu naprzeciw i podejmują wysiłki, aby wzbudzić w klientach zaufanie. Jakie praktyki stosują sprzedawcy z różnych europejskich krajów? Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. tashka2000 - Fotolia.com

Najczęściej wykorzystywaną przez sprzedawców oznaką zaufania są opinie klientów Informacje i odniesienia do wystawianych przez konsumentów recenzji pojawiają się na stronie głównej w 55% zbadanych sklepów internetowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: