eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetFitness marketing online – zrób to skutecznieZumba - koszty reklamy dla poszczególnych miast

Fitness marketing online – zrób to skutecznie

2015-04-13 15:11

Najnowszy raport opublikowany przez Blink.pl dostarcza informacji o tym, jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową online klubów fitness i siłowni. Okazuje się bowiem, że poszczególne frazy, takie jak „zumba”, „crossfit” czy „fitness” różnią się popularnością w poszczególnych województwach. Również miesiące mają ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zumba - koszty reklamy dla poszczególnych miast Szacunkowa cena za pojedyncze kliknięcie w reklamę (CPC) najwyższa jest dla Krakowa

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: