Smartfon vs komputer: jak robimy zakupy w sieci?
2015-05-14 00:26
Czy klient robiący zakupy przez komórkę jest mniej awanturujący się niż "zwykły" klient internetowy? Tego z raportu mShopper niestety się nie dowiemy. Zyskamy jednak inne, interesujące informacje, na podstawie których będziemy mogli m.in. stwierdzić, że profile klientów e-commerce i m-commerce aż tak bardzo się nie różnią. Przejdź do artykułu ›
![Smartfon vs komputer: jak robimy zakupy w sieci? Smartfon vs komputer: jak robimy zakupy w sieci?](https://s3.egospodarka.pl/grafika/m-commerce/Smartfon-vs-komputer-jak-robimy-zakupy-w-sieci-gVG3bC.jpg)
fot. mat. prasowe
Ostatni zakup - wydana kwota Profile konsumentów kupujących w sieci za pomocą laptopa, smartfona, tabletu, nie różnią się od siebie aż tak bardzo