eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Szkoły językowe a wydatki na reklamę

2015-05-26 17:42

Średnio 206 tysięcy - tyle razy w ciągu miesiąca polscy internauci wyszukują frazy związane z nauką języka obcego. Reklama online w tej branży ma zatem olbrzymi potencjał. Zdaniem autorów raportu Blink.pl wystarczy 50 złotych dziennie, aby wygenerować 32 tysiące wyświetleń oraz 650 kliknięć w reklamę szkoły językowej. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Fraza FCE - trendy sezonowe First Certificate Exam najczęsciej pojawia się w zapytaniach wczesną jesienią.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: