eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaIle Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?Premier Ewa Kopacz zdołała rozsławić jeden z najpopularniejszych dyskontów

Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?

2015-08-03 09:55

"Darmowa" reklama, którą zapewniły sieci handlowej Biedronka wypowiedzi i decyzje członków polskiego rządu, warta jest 7 mln zł - wynika z badań i monitoringu Instytutu Monitorowania Mediów. Skala dyskusji w mediach społecznościowych o sieci dyskontów Jeronimo Martins nigdy w 2015 roku nie była tak wielka, jak w lipcu. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. www.premier.gov.pl

Premier Ewa Kopacz zdołała rozsławić jeden z najpopularniejszych dyskontów "W Biedronce warzywa są super" - powiedziała Ewa Kopacz, czym nie tylko zapewniła reklamę dyskontowi, ale i wzbudziła ożywioną dyskusję w mediach.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: