eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejszeNajistotniejsze strategie rozwoju lojalności klienta

Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze

2015-08-04 10:25

Liczy się klient, a dokładnie jego zaufanie. Tak - w bardzo dużym skrócie - można podsumować wyniki najnowszego, międzynarodowego badania, które firma KPMG oraz The Consumer Goods Forum przeprowadził wśród 539 przedsiębiorstw trudniących się produkcją lub sprzedażą detaliczną artykułów spożywczych i innych dóbr ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Najistotniejsze strategie rozwoju lojalności klienta Niemal połowa respondentów stawia na przekraczanie oczekiwań konsumenta.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: