eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejszeZaufanie konsumentów to kluczowy czynnik sukcesu firmy

Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze

2015-08-04 10:25

Liczy się klient, a dokładnie jego zaufanie. Tak - w bardzo dużym skrócie - można podsumować wyniki najnowszego, międzynarodowego badania, które firma KPMG oraz The Consumer Goods Forum przeprowadził wśród 539 przedsiębiorstw trudniących się produkcją lub sprzedażą detaliczną artykułów spożywczych i innych dóbr ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Gajus - Fotolia.com

Zaufanie konsumentów to kluczowy czynnik sukcesu firmy Jednocześnie niemal 1/3 respondentów uznaje budowę zaufania konsumentów za jedno z największych wyzwań

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: