Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
2015-08-13 13:14
W II kwartale 2015 roku działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około 24 mln więcej, niż kwartał wcześniej, a w porównaniu do analogicznego okresu rok temu, budżety wzrosły o 36 mln zł. Tradycyjnie już na podium stanęli Lidl, Tesco i Biedronka ... Przejdź do artykułu ›
![Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r. Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.](https://s3.egospodarka.pl/grafika/IMM/Wydatki-na-reklame-sieci-handlowych-w-IIQ-2015-r-xiaDai.jpg)
fot. mat. prasowe
Najwięksi reklamodawcy a liczba publikacji w mediach W II kwartale Biedronka znalazła się na trzecim miejscu w rankingu największych reklamodawców. Zdecydowanie przoduje Lidl