eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyNiska cena, czyli jak namówić klientów na zakupy w Internecie5 powodów skłaniających do częstszych e-zakupów

Niska cena, czyli jak namówić klientów na zakupy w Internecie

2015-08-21 10:54

Dla kupujących w sieci liczy się przede wszystkim cena. To główny wniosek, jaki nasuwa lektura najnowszego raportu o rynku e-commerce. Okazuje się bowiem, że większość pytanych skłonna byłaby częściej robić zakupy w sieci, o ile koszty dostawy byłyby niższe, a cena artykułów bardziej atrakcyjna. Liczą się jednak nie tylko ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Niska cena, czyli jak namówić klientów na zakupy w Internecie

fot. mat. prasowe

5 powodów skłaniających do częstszych e-zakupów Dla kupujących najważniejsze znaczenie ma atrakcyjna cena, tak produktu, jak i dostawy

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: