eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaInstytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.Udział procentowy mediów w wydatkach na reklamę

Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.

2015-09-11 12:14

Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w II kwartale 2015 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali na promocję 437 milionów złotych. Oznacza to utrzymanie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział procentowy mediów w wydatkach na reklamę Instytucje finansowe zdecydowanie najchętniej wybierają telewizję do reklamowania swoich produktów

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: