eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolskie firmy bez kompleksów na rynkach zagranicznychKonkurencja na rynkach zagranicznych – firma a klient

Polskie firmy bez kompleksów na rynkach zagranicznych

2015-09-28 10:39

Polskie firmy coraz śmielej odnoszą się do ekspansji poza granice naszego kraju. Głównym motorem jest tu chęć pozyskania nowych klientów. Niemal połowa firm, które już zdecydowały się na działalność poza Polską, prowadzi biznes na co najmniej trzech rynkach zagranicznych. Okazuje się również, że nie mają one kompleksów wobec ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Konkurencja na rynkach zagranicznych – firma a klient Główną motywacją działalności na rynkach zagranicznych jest chęć pozyskania nowych klientów

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: