eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaLokowanie produktu na You Tube? Czy to ma sens?Czy warto lokować produkty na You Tube?

Lokowanie produktu na You Tube? Czy to ma sens?

2015-10-07 13:29

Badania zrealizowane ostatnio przez agencję badawczą IRCenter dowodzą, że YouTube to serwis posiadający niezwykle duży potencjał, jeżeli chodzi o lokowanie produktu. Okazuje się bowiem, że widzów platformy charakteryzuje dość pozytywne nastawienie do umieszczanych w filmikach produktów markowych. Marki powinny zwrócić szczególną ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. 4zevar - Fotolia.com

Czy warto lokować produkty na You Tube? Marki powinny zwrócić szczególną uwagę na kategorię Lifestyle i Rozrywka, którą charakteryzuje pokaźna liczba wyświetleń.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: