eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaLokowanie produktu na You Tube? Czy to ma sens?Udział widzów, którzy oglądając filmy z danej kategorii zauważyli w nich produkty markowe

Lokowanie produktu na You Tube? Czy to ma sens?

2015-10-07 13:29

Badania zrealizowane ostatnio przez agencję badawczą IRCenter dowodzą, że YouTube to serwis posiadający niezwykle duży potencjał, jeżeli chodzi o lokowanie produktu. Okazuje się bowiem, że widzów platformy charakteryzuje dość pozytywne nastawienie do umieszczanych w filmikach produktów markowych. Marki powinny zwrócić szczególną ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział widzów, którzy oglądając filmy z danej kategorii zauważyli w nich produkty markowe Kategoria, która najsilniej kojarzy się z product placement, to kulinaria.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: