Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
2015-12-14 00:20
Po co promować projekty? To pytanie powinien postawić sobie każdy przedsiębiorca realizujący projekt dofinansowany z funduszy europejskich. Stosowanie się do obowiązujących standardów i wytycznych w obszarze promocji projektów unijnych jest istotne, ale nie zagwarantuje dużej rozpoznawalności i sukcesu komercyjnego zrealizowanego ... Przejdź do artykułu ›
![Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing? Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?](https://s3.egospodarka.pl/grafika/projekty-unijne/Projekty-unijne-jak-zadbac-o-ich-marketing-fhsDxu.jpg)
fot. mat. prasowe
Strategia marketingowa Realizacja strategii może odbywać się za pośrednictwem wielu zróżnicowanych kanałów komunikacji marketingowej. Podstawowy podział obejmuje działania ATL (Above The Line), czyli tradycyjne media skierowane do masowego odbiorcy, np. telewizja, radio, oraz BTL (Below The Line), czyli działania skierowane do konkretnego odbiorcy.