Kompetencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi
2015-12-21 08:36
Kompetencja - zgodnie z syntezą poglądów kilkuset specjalistów zarządzania zasobami pracy biorących udział w konferencji w Johannesburgu w 1995 r. - jest zestawem powiązanej wiedzy, umiejętności i zdolności, który ma wpływ na znaczną część pracy jednostki, pozostaje w korelacji z osiąganiem wyników w pracy, może być mierzony ... Przejdź do artykułu ›
![Kompetencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi Kompetencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi](https://s3.egospodarka.pl/grafika/kompetencje-w-zarzadzaniu/Kompetencje-w-zarzadzaniu-zasobami-ludzkimi-BTP1CL.jpg)
fot. mat. prasowe
Model kompetencji W myśl tego modelu kompetentny pracownik to taki, który dzięki odpowiedniej postawie i celom osobistym będzie chciał i potrafił właściwie wykorzystać nabytą wiedzę i umiejętności, tak by doprowadzić do jak najlepszej realizacji powierzonych mu zadań.