eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMałe firmy: czynniki rozwojuNa zadowoleniu klientów koncentruje się cała organizacja

Małe firmy: czynniki rozwoju

2016-03-07 11:27

Osiągnięcie sukcesu w biznesie to wypadkowa wielu czynników. Salesforce postanowił przyjrzeć się, dlaczego jednym firmom udaje się zabłysnąć, a innym nie. W opracowanym na ten temat raporcie wskazano sześć prawidłowości, dzięki którym niektóre przedsiębiorstwa są w stanie osiągać ponadprzeciętne rezultaty. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Na zadowoleniu klientów koncentruje się cała organizacja 70% najskuteczniejszych firm twierdzi, że ich pracownicy mają wszystko co potrzebne, by zadowolić klienta (dostęp do informacji, możliwość udzielania odpowiedzi i rozwiązywania spraw, znajomość historia klienta, elastyczna odpowiedź na zgłaszane potrzeby).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: