eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje

2016-05-12 12:12

Polacy w internetowych rozmowach o najdroższych technologicznych markach świata najczęściej wymieniają Facebooka, lecz największe emocje wywołują dyskusje o Samsungu - wynika z analizy wpisów w mediach społecznościowych w IMM. Siły podobnie rozkładają się w mediach tradycyjnych, lecz dziennikarze w prasie, radiu lub TV w swoich ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje

fot. mat. prasowe

tvn24 o Facebooku W kwietniu o badanych markach często mówiło się również w kontekście wyników finansowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: