eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów

2017-02-10 00:34

Polskie firmy odzieżowe coraz lepiej radzą sobie na rynku przepełnionym po brzegi tanią ofertą sieciówek. Okazuje się jednak, że na pochwałę zasługuje nie tylko ich sprzedaż i jakość oferowanych produktów, ale także sposób, w jaki funkcjonują one w internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych. Agencja monitoringu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Social Interaction Index Social Interaction Index (SII) bada siłę interakcji fanów na fanpage marki.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: