eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Jakość obsługi klienta w 2016 r.

2017-03-09 13:15

Jakość obsługi klienta w Polsce osiągnęła najwyższy poziom, jaki odnotowano w całej historii badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Jej wskaźnik poszybował do poziomu 77,5%. Ciągle jednak niezadowolenie towarzyszy średnio co piątemu konsumentowi. Najbardziej usatysfakcjonowanymi klientami są mieszkańcy Rzeszowa i Zielonej ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Jakość obsługi w Polsce Wskaźnik jakości obsługi utrzymuje się powyżej 75%

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: