eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?

2018-03-09 12:33

Zdecydowana większość firm rozumie doskonale, że wysoka jakość obsługi klienta i dobre doświadczenia związane z interakcjami na linii firma-klient to jeden z wyznaczników rynkowego sukcesu. Z analizy zrealizowanej przez Forrester wynika, że są to priorytety 72% globalnych firm. Respondenci zdają sobie najwyraźniej sprawę, że ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?

fot. mat. prasowe

Chatboty i sztuczna inteligencja Jedna z metod nawiązywania relacji jest zorientowana na zadania (deklaratywna).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: