eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaBranża handlowa nie szczędzi na reklamęWydatki reklamowe w podziale na branże

Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

2018-06-22 11:51

Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 39% ogółu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe w podziale na branże Nadal największy budżet na promocję przeznacza branża handlowa.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: