eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaLidl liderem reklamy telewizyjnejNajbardziej aktywne marki w telewizji w I półroczu 2018

Lidl liderem reklamy telewizyjnej

2018-07-27 12:31

Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Najbardziej aktywne marki w telewizji w I półroczu 2018 Lidl jest od trzech lat liderem w rankingu najaktywniejszych marek w telewizji.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: