eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyCoraz bieglejsi w customer experienceAnaliza średniej dynamiki skumulowanego rocznego wskaźnika wzrostu przychodów dla spółek z TOP 100 M

Coraz bieglejsi w customer experience

2019-01-28 09:04

Dbałość o customer experience to w dzisiejszych czasach warunek konieczny budowania wizerunku marki, przewagi konkurencyjnej, a także dynamiki przychodów. Na szczęście radzimy sobie z tym coraz lepiej. Potwierdzeniem tego mogą być chociażby rezultaty ostatniego badania KPMG, z którego wynika, że odsetek firm ocenianych pozytywnie pod ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Analiza średniej dynamiki skumulowanego rocznego wskaźnika wzrostu przychodów dla spółek z TOP 100 M Marki umieszczone w zestawieniu TOP 100 liderów w Customer Experience w 2018 r. rozwijały się zdecydowanie dynamiczniej.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: