eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyCoraz bieglejsi w customer experiencePorównanie średnie wartości wskaźnika CEE w Polsce

Coraz bieglejsi w customer experience

2019-01-28 09:04

Dbałość o customer experience to w dzisiejszych czasach warunek konieczny budowania wizerunku marki, przewagi konkurencyjnej, a także dynamiki przychodów. Na szczęście radzimy sobie z tym coraz lepiej. Potwierdzeniem tego mogą być chociażby rezultaty ostatniego badania KPMG, z którego wynika, że odsetek firm ocenianych pozytywnie pod ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Porównanie średnie wartości wskaźnika CEE w Polsce Konsumenci najlepiej ocenili swoje doświadczenia z markami związanymi z pozaspożywczym handlem detalicznym.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: