eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaRynek reklamy z korektą wzrostuZmiany wartości reklamy w klasach mediów Q1 2019 vs Q1 2018

Rynek reklamy z korektą wzrostu

2019-06-12 09:31

Najnowszy raport agencji mediowej Starcom dowodzi, że w ostatnim czasie rynek reklamy osiągnął stabilizację. W pierwszym kwartale br. udało mu się osiągnąć wartość 2,1 mld zł. Taki wynik oznacza, że dynamika wzrostu w ujęciu rocznym osiągnęła poziom 0,1 proc. Inwestycje reklamowe zintensyfikowało 9 spośród 16 badanych ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zmiany wartości reklamy w klasach mediów Q1 2019 vs Q1 2018 W pierwszym kwartale 2019 r. spadki zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem internetu i kina.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: