eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje

2019-07-14 00:36

Z badania zrealizowanego przez Mexad Games oraz Mobile Institute wynika, że miłośnicy gier (48%) i esportu (60%) bardziej skłonni są skorzystać z produktów lub usług tej marki, która aktywnie angażuje się w promocję drużyny czy wydarzeń esportowych. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje

fot. mat. prasowe

Profil fana esportu Statystyczny fan esportu to mężczyzna w wieku od 25-34 lat.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: