eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?Najważniejsze wskaźniki monitorowane przez działy marketingu

Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?

2019-10-02 11:13

Jak rozwija się dziś marketing i jakie działania podejmowane na tym polu przynoszą największe zyski? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsze, międzynarodowe badanie firmy Salesforce. Ze względu na to, że potrzeby rynkowe i konsumenckie ulegają dziś intensywnym przemianom, jego autorzy postanowi przyjrzeć się również, które z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Najważniejsze wskaźniki monitorowane przez działy marketingu Wartość klienta w całym cyklu współpracy (Lifetime Customer Value – LTV) monitoruje obecnie 43%.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: